
Patologie środowisk wychowawczych II Pedagogika Opiekuńczo-Wychowawcza z Terapią 2025-26r JŻH
Kurs "Patologie środowisk wychowawczych" dla II roku Pedagogiki Opiekuńczo-Wychowawczej z Terapią Licencjat 
- Nauczyciel: Jolanta Żarczyńska-Hyla

Warsztat skutecznego działania Pedagogika II rok stacjonarne (magisterskie) 2025-26r JŻH
Warsztat skutecznego działania dla II roku studiów stacjonarnych Pedagogika
- Nauczyciel: Jolanta Żarczyńska-Hyla

Proseminarium badawcze I rok Pedagogika II stopień, niestacjonarne, 2025-26r JŻH
Proseminarium badawcze I rok niestacjonarne studia II stopnia rok 2025-26
- Nauczyciel: Jolanta Żarczyńska-Hyla

Repetytorium Pedagogiczne Pedagogika II stopień I rok niest. 2025-2026 JŻH
Kurs Repetytorium Pedagogiczne dla studentów I roku studiów niestacjonarnych II stopnia kierunku Pedagogika
- Nauczyciel: Jolanta Żarczyńska-Hyla
Wprowadzenie do pedagogiki I PED LIC NST_24-25
Wprowadzenie do pedagogiki, ćwiczenia, I Pedagogika lic NST 2024-2025
- Nauczyciel: Paweł Cieśla

Podstawy rehabilitacji 2024/2025 JŻH
Podstawy rehabilitacji dla I roku Pedagogiki Specjalnej semestr 2024/25
- Nauczyciel: Jolanta Żarczyńska-Hyla

Warsztat skutecznego działania II SUM zaoczne gr. B 2022-23 JŻH
Warsztat skutecznego działania
- Nauczyciel: Jolanta Żarczyńska-Hyla

Warsztat skutecznego działania II SUM dzienne gr A 2022-23r JŻH
Warsztat skutecznego działania II SUM
- Nauczyciel: Jolanta Żarczyńska-Hyla
NST_Wprowadzenie do Pedagogiki - ćwiczenia 21/22
"Wprowadzenie do pedagogiki" - ćwiczenia, studia niestacjonarne, I PED LIC
- Nauczyciel: Paweł Cieśla
Wprowadzenie do Pedagogiki - ćwiczenia 21/22
Wprowadzenie do Pedagogiki - ćwiczenia 21/22
- Nauczyciel: Paweł Cieśla
21/22_Pedagogika ogólna_SUM
Pedagogika ogólna - ćwiczenia, I PED SUM ST
- Nauczyciel: Paweł Cieśla
21/22_Pedeutologia_SUM
Pedeutologia - studia stacjonarne
- Nauczyciel: Paweł Cieśla
Pedagogika porównawcza_IPPW (2021-22)
Pedagogika porównawcza - I Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna
- Nauczyciel: Paweł Cieśla
- Nauczyciel: Paweł Cieśla
 
    	
    		         
        




